2015. február 22., vasárnap

Dagerrotípia

(egy pillanatkép a tegnapból)

már távolodsz, de még
kontrasztban látom
ahogy futnak utánad
a lépteid

meg azt a kis mosolyt is
amit nekem dobtál
hanyagul a levegőben
csüngeni

egy megfakult másodperc
is elég nekem
hogy napokra rád láncolja
a szemem

talán mondhatnál pár
őrültséget
és elszállnának közben
az évek

vagy talán csendben maradhatnál
végig
amíg felkúszunk a negatív
égig

egyszer köszöntél is, mintha
ott sem lennék
csak egy ismétlődő, idegen
emlék

ha rebben az árnyék, még
téged kereslek
pedig egyedül hagytak már
rég a fények

tudod semmi sem történt úgy
ahogy vártam
beléd szerettem aztán
továbbálltam

egyszer bent felejthetnél egy
örökkében
pár összegyűrt, megsárgult
fényképen

fiókod sarkában évekig
várnálak
addig csak sugárként
surranok utánad

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése